piątek, 28 lipca 2017

Warsztaty na Craft Party 2017 - Anna Komenda

Dzisiaj kilka słów o kolejnych wspaniałych warsztatach które przygotowujemy dla Was na Craft Party. Tym razem - przed Wami - Anna Komenda!
"Witajcie. Mam na imię Ania. W świecie skrapowym funkcjonuję również jako Moriony (relikt forum Scrappasion :) ). Skrapuję od 8 lat i mogę o sobie śmiało powiedzieć, że jestem uzależniona od kreatywnego spędzania czasu. Uwielbiam zapach papieru prosto z drukarni, akwarele i kolory.

Na ślad scrapbookingu wpadłam po urodzeniu się mojej pierwszej córki poszukując fajnego sposobu zachowania wspomnień z jej pierwszych lat. Od razu wpadłam jak śliwka w kompot i to właśnie kronikarska funkcja scrapbookingu towarzyszy mi do dziś. Większość moich projektów zawiera zdjęcia mojej rodzinki. Uwielbiam tworzyć albumy (te małe i te duże) i layouty. I jednych i drugich mam w swojej skrap kolekcji całkiem sporo.
Podczas tworzenia sięgam po żywe kolory i uwielbiam je ze sobą mieszać. Tęczowe projekty są najlepsze :) Bardzo lubię też mixed media ale w takim lżejszym wydaniu. Moimi ulubionymi preparatami są te reagujące z wodą jak akwarele, ekoliny i gelatosy. Nie nadużywam gessa :)"

Tyle Ania o sobie. A o warsztatach?
"Kolorowy layout w pigułce
Podczas moich warsztatów wykonamy layout potocznie zwany skrapem, czyli pracę w formacie 30*30 cm. Wykorzystamy biały papier i przy pomocy mediów stworzymy kolorowe tło, które posłuży nam za bazę kompozycji.
Opowiem Wam, jak budować kompozycję, tworzyć przestrzenne warstwy i jak wykańczać projekt. Poopowiadam Wam również, jakimi zasadami się kierować podczas tworzenia nie tylko tego jednego projektu. Podpowiem, jak sobie radzić z różnymi zdjęciami, zarówno kolorowymi jak i czarno - białymi, oraz dobieraniem do nich papierów i dodatków.
Będziemy pracować z mediami kolorowymi, które reagują z wodą takimi jaki Gelatos i pastele Prima. Opowiem Wam o ich właściwościach i ciekawych sposobach wykorzystania, odpowiem też na wszelkie Wasze pytania dotyczące tworzenia layoutów."

Super, prawda? :)
Zapraszamy więc koniecznie na godzinę 9:30, do sali 021!
Zapisy i pytania? piszcie anna.komenda@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz